Jeden post niżej pissałam o tym ze dostaliśmy 10sd ale nie możemy ich wydać więc po co one? I jeszcze dodaje nam 10sd do Play&Earn Co za wtopa adminów PS.Jednak możemy je wydawać tylko nie możemy kupować rzeczy za powyżej 5sd'
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Kocham modę... Komentujcie notki... Nie reklamujcie swoich blogów...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Kocham modę...
Komentujcie notki...
Nie reklamujcie swoich blogów...