wtorek, 28 grudnia 2010

Metamorfoza Uroczamissnadia



  





  Przed:Nie podoba mi się ten makijaż! Za dużo! Gdyby tylko nie ten cień! 6/10



Przed:Zimowo... Tylko na Stardoll akurat zimy chyba nie ma? ;) 6/10 ,bo nic nie pasuje ;(
Po:Zamieniłam kucyki na stylową fryzurkę na żelu;) Zmyłam dużą warstwę cieniu z Luxe i nałożyłam tylko trochę i dodało Ci takiego błysku w oku;). ;  Po: Bardzo ładnie! I wszystko pasuje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kocham modę...
Komentujcie notki...
Nie reklamujcie swoich blogów...