czwartek, 20 stycznia 2011

                                     

Przed: Dość dziwnie... Nie podoba mi się tu dużo rzeczy. Gdybyś tylko miała na sobie coś ciekawszego było by troszkę lepiej.5/10-Słabo
Przed:Wyglądasz jakbyś wstała z łóżka!!! Bez makijażu z okropną fryzurą... 5/10 Uch!

 

 Po: To się nazywa elegancja!!! I nawet pasuje do stylizacji! Bardzo mi się podoba;)
Po:Mniej mi się podoba niż twarz ,ale wszystko pasuje i jest OK.

P.S: Przepraszam za otwartą szafę;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kocham modę...
Komentujcie notki...
Nie reklamujcie swoich blogów...