Dziś wstałam o 7:25 chociaż mieliśmy lekcje na 8:00 nie chciało mi się za bardzo iść do tej nudnej szkoły więc długo się ociągałam ale zdążyłam na lekcje. Pani nie podałam nam zastępstw więc nie wiedziałam że mamy 2 angle i historie... Dziś na polskim przerabialiśmy Tomka Sawyera..... Omg nawet tego nie przeczytałam ;D
A teraz czas na szybki pościk o modzie ;))
Myślę że tu macie wszystko wyjaśnione! ;D
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Kocham modę...
Komentujcie notki...
Nie reklamujcie swoich blogów...